måndag 23 augusti 2010

.Du finns alltid där!

Satt och lyssnade på en grymt bra skiva häromdagen med gruppen Avalon och en av låtarna på skivan är så talande och berör mig en hel del. Den heter: "You were there"
Den är underbar! Tänk att det finns en som alltid är där när man behöver! Vi får ibland genomgå prövningar, men precis när man känner att man inte klarar mer då kommer en lösning på problemet och det finns en som bär oss igenom allt. Istället för att se två spår i sanden så finns det bara ett då, visst är det underbart!
Tänk att veta att jag kan hoppa om jag vill, för det finns en som står och tar emot mig. Vi måste bara våga lita på Honom, precis som våra barn litar på att vi tar emot dem när dem hoppar. Det finns en trygg famn att vila i och där vill jag vara.



Inga kommentarer: