fredag 20 augusti 2010

.En shoppingtur med killarna bus

Mannens systers minsta fyller år på söndag så jag var tvungen till att bege mig ut och köpa present till dem idag. Dem blir tio tjejerna, inte klokt vad tiden går fort.
Passade då på att handla lite annat smått och gott till killarna, samt en vinterjacka till mig. Ja, innan man vet ordet av så är vintern här så det var lika bra att passa på. Jag såg jackan redan förra året, men den tog slut på en gång så jag hann inte köpa den då, men nu fanns den fortfarande kvar, vilket var kul!


En tuff tröja till lillkillen med monstertruck


Ett par röda snygga bralls till N - han valde dem själv


En tröja med spindelmannen till N - en av hans stora favoriter nu


Ett par riktigt coola jeans till minsta grabben, kunde inte motstå dem. Snacka om cool han kommer att bli!


En vinterjacka till mig ifrån Vero Moda - älskar färgen!

Jag köpte även nya skor och stövlar till N eftersom jag märkte att hans fötter hade växt bra mycket under sommaren. Det är inte klokt vad fort fötterna har växt, hans skor var nästan för små. Jag fick nu köpa stl 27 till honom, men stövlarna köpte jag bara 26 på, för dem kändes alldeles för stora i 27. Tänk va, min lilla plutt har så stora fötter. Han är inte liten längre!



Inga kommentarer: