fredag 13 augusti 2010

.Magsjuka is in the house!

Japp, nu har vi magsjuka i huset och hur kul är det på en skala. N vaknade imorse och mådde dåligt, har kräkts flera gånger sedan dess och har inte fått behålla ngn mat ännu.
Lilla gubben =( Jag lider så med honom! Jag hoppas att han piggnar på sig snart och att vi andra slipper åka på det, för roligare fredagsnöje kan man ju ha.
Det är typiskt, vi har varit friska hela sommaren och sedan går han en vecka på dagis och då blir han sjuk. Nåja, så länge vi andra klarar oss så är det ok.

Nej, nu ska jag fixa lite lunch och sedan måste jag nog åka och handla.
Ha en trevlig fredag!
Kramar

4 kommentarer:

Vickie sa...

Magsjuka är aldrig kul!! Går det på dagis, eller har han fått det ändå? Det börjas nu vet du med alla baciller igen ;)
Hoppas att ni får en skön helg ändå. Vi ska till västerås och handla imorgon, har ingen barnvakt, så barnen får följa med. Ska ev ta oss råd och kolla efter och kanske köpa färg till köket, så vi får det gjort någon gång. Vet inte riktigt hur jag vill ha det bara.. men men
Nu ska vi packa väskan och åka till lekparken. Enligt barnens önskemål, ska hämta ett paket böcker som kommit också.
Ha en skön helg och hoppas ni får hålla er friska!!!
Kram kram kram

Therese sa...

Hoppas han kryar på sig.Annars blir väl kalaset i morgon inställt antar jag.. Trist!
Kram

Vanilla sa...

Usch, vad jobbigt! Hoppas att han blir frisk snart!

Kram

Therese sa...

Fy fy fy för magsjuka, det är verkligen inte roligt! Hoppas han är kry nu å att ni andra klarat er undan... KRAM