söndag 15 augusti 2010

.Att stå när man kissar

En kompis till N var här en dag och då fick N se att han stod upp och kissade. Självklart ville N oxå börja göra det.
Han kom en dag och sa: "mamma, jag vill oxå kissa rakt som L gör" ....först förstod jag inte vad han menade med det, men sedan så förstod jag. Han vill oxå stå upp och kissa, så nu gör han oftast det och det går bra. Visst, han får sträcka sig ordentligt för att nå upp, men det går.
" Nu kissar både jag, L och pappa rakt" sa han efter att han kissat. Såååå gulligt! Min lilla kille, så liten men ändå så stor.


1 kommentar:

Camilla sa...

Söta killar:) Ludde ser sååå fram emot bion på söndag! Får hoppas att grabbarna grus håller sig friska tills dess. Inget dagis för Ludde denna veckan så det är ju hoppfullt i allafall. Räckte med en dag så fick han feber. Kramar till er