torsdag 5 augusti 2010

.Fötter lena som babystjärtar

Har precis suttit med fötterna i ett fotbad en bra stund och sedan filat och fixat på fötterna och nu är dem nästan så lena som små babystjärtar =)
Är det ngt jag inte gillar är det fötter, det är äckligt, men små bebisfötter det är så mysigt. Jag kan bara pussa på deras små fötter, mysigt, gulligt, lent!

Jag älskar deras små fötter!



Ska sätta mig och titta på en film nu med mannen och kanske att det blir lite popcorn, är sååå sugen på det nu. Det var länge sedan sist så det skulle smaka bra, men först en kopp kaffe och en chokladbit. Nej, jag tänker inte ett dugg på figuren =) ....jag njuter av livet!

2 kommentarer:

cecce sa...

Ha ha...det är bra!
Njut på!!

Kramar

Therese sa...

Fniss jag är likadan, avskyr fötter verkligen, men med undantaget barnens små ljuvliga fossingar <3 Ha en fin helg, massa kramar!