fredag 20 augusti 2010

.Lera från topp till tå

Igår när jag hämtade N på dagis så var han smutsig från topp till tå. Det regnade bra mycket då och dem var ute och lekte på gården och vattenpölar fanns det bra av. Gissa vart han höll sig om inte mitt i vattenpölarna. Sötnosen! =)
Så det var bara att kasta killarna i badet när vi kom hem, för L ville ju självklart oxå bada då.


Hans älsklings gosedjur som ska vara med överallt! ♥

L sitter på pottan och har med sig sin älskade lilla pingvin. Han fick den i allahjärtans dag present av oss och sedan dess har han haft med sig den överallt. Han älskar verkligen sitt gosedjur och bli bra arg om ngn annan tar den. Han kan ha humör den lille plutten.


Älsklingskillen i badet - sååå söt ♥



Min stora älskling i badet! ♥

Så smutsig ser man ut efter en dag på dagis ute =)


N försöker se arg ut, men lyckas inget vidare. Sötis!


Mina små killar, jag älskar er så mycket! Ni är mitt allt! ♥♥




Inga kommentarer: