tisdag 3 augusti 2010

.En grå och trist dag...eller?!

Usch, jag börjar verkligen tröttna på det här vädret nu! Vill ha sommar och sol. Varför var det tvunget till att bli höstväder nu när jag har så länge kvar på min semester. Igår vräkte det ner hela dagen så jag och killarna passade på att åka till mina föräldrar och hälsa på. Dem har varit bortresta en hel del så vi har inte träffat dem på ett tag. N har pratat om att han ville åka dit, så det blev en hel dag där med lek och bus och god mat och en massa fika. Trevligt ,trevligt!
Idag får jag besök av en god vän och hennes två barn på förmiddagen. Dem ville komma förbi och fika lite. Sedan efter lunch kommer en annan god vän och hennes son och ska leka. Kul med besök av goda vänner, det gillar vi! Får passa på medan jag är hemma och inte jobbar.

Nej, nu ska jag försöka ta tag i tvätten som ligger och väntar på att sorteras i högar. Roligare kan man ha, men det måste ju göras.
Hoppas ni får en underbar dag!
Kramar


Inga kommentarer: