onsdag 18 augusti 2010

.Ett fång av blommor

Ett fång av blommor vill jag idag ge min kära syster som fyller 34 år.
Ett stort grattis till dig!
Ett stort lycka till önskar jag oxå med tanke på att hon idag börjar ett nytt jobb. Det kommer att gå galant. Hoppas du får en härlig och mysig dag trots nervositeten över jobb och allt.
Tycker om dig sis!

Ett fyrfaldigt leve för min syster, hon leve, hurra, hurra, hurra, hurra!!!!

Jag vill oxå sända en stor grattiskram till min gudson Alfons som idag fyller ett år. Tänk vad fort tiden går, känns som om det var igår han kom. Alfons är en charmig och glad liten kille som gärna går på upptäcktsfärd och som kommer att ha riktigt kul med mina grabbar om ngt år. Oj vad dem kommer att leka ihop.

Grattis Alfons, hoppas att du får en underbar dag! Vi kommer och firar dig en annan dag!




1 kommentar:

Vickie sa...

Tack tack tack!! Älskar dig!! Får höras längre fram får jag berätta om jobbet. Kan bara säga att just nu är jag helt tom i huvudet, jättetrött och med en migrän från h...t så jag ska däcka i säng.
Vi får höras. Tack för att du finns!!! Kraaaaaaaam