söndag 5 september 2010

.Ytterligare en lugn natt

Japp, den här natten verkar bli lika lugn som gårdagen. Har endast två patienter och hittills har ingen ringt. Vi har dessutom inte fått ett endaste samtal om akuta patienter, så natten kommer att bli låååång. Nåja, ibland kan det vara skönt med lugna nätter, men jag skulle gärna ha lite mer att göra.
Jobbar en natt till och sedan på måndag när jag har sovit så är det dags att packa klart allting tills på tisdag då vi åker. Oh, det ska bli så underbart att få komma iväg. Längtar! Vet dock inte hur jag ska klara mig en hel vecka utan mina två små killar. Oh vad jag kommer att sakna dem. Men, men en vecka kommer att gå fort och innan jag vet ordet av är vi hemma igen.

Nej, nu ska jag sätta mig en stund framför tv:n igen. Såg att Schindlers list precis började så jag får titta lite på den. Den var ett tag sedan jag såg.
Hoppas natten är bra!

1 kommentar:

Therese sa...

Skönt med en lugn natt, tycker ni som jobbar natt gör det så bra, själv skulle jag inte få ihop livet då. Så eloge till dig vännen! Och tack för tävlingstipsen, nu vaknar tävlingslusten hos mig :-)

KRAM