måndag 6 september 2010

.Tröttsamt på dagis

Det är jobbigt att vara på dagis! På eftermiddagarna när jag har hämtat killarna så brukar dem vara helt slut, speciellt N som inte sover där.
Idag när jag hade hämtat killarna så gick vi hem och åt lite mellis. N gick sedan upp på sitt rum och när jag en stund senare gick upp för att titta vad han gjorde, så fann jag honom sovande på golvet. Som sagt, det är jobbigt att vara på dagis!

Trött kille efter dagis

Trött liten N sover på golvet i sitt rum- inte det skönaste stället att sova på, men det verkar funka bra =)

Ja, dem säger ju att det är värre för barnen att vara på dagis än en annan att vara på jobbet, så jag kan förstå om dem är trötta efter en hel dag på dagis.

Det värsta är att han inte kommer att somna så tidigt ikväll, men då får vi passa på att ta en myskväll istället, med en film och lite popcorn. Lite måste man ju få mysa när vi ska åka imorgon.

Jag älskar dig min lilla plutt! ♥

1 kommentar:

Therese sa...

Har en lika trött tjej här hemma som håller på däcka nu, måste göra allt för att hålla henne vaken tills middagen... Ha nu en underbar resa! KRAM