onsdag 29 september 2010

.Onsdag mitt i veckan

Ja nu är det onsdag och mitt i veckan. Veckorna springer fram alldeles för fort. Känner mig lite piggare nu, men är fortfarande genomtäppt och snorig. Hoppas att det vänder till helgen då jag ska jobba hela helgen. L är oxå piggare nu, ingen feber och bara lite förkyld. Skönt att det inte varade så länge.
Idag ska vi bara vara hemma och göra ingenting. Jag ska i och för sig fortsätta greja lite i hallen, men annars har vi ingenting inplanerat. Usch, det är verkligen ett jättejobb vi har börjat med, kommer nog inte vara klara innan jul, jo om vi sätter fart så. Men, men, det kommer att bli så bra när det blir klart.
Var och köpte tapeter igår, så i helgen kan vi börja spackla häruppe i hallen och sedan ska jag måla klart trappen. Som sagt, det finns att göra!

Ute skiner solen en riktigt fin höstdag. Det får nog bli en promenad eller två idag. Skulle kanske åka och köpa hem lite höstblommor och plantera ute, vore ju inte så dumt.
Hoppas veckan varit bra hittills!
På återseende!

Inga kommentarer: