fredag 24 september 2010

.Middag med brudarna

Igår kväll åkte jag in till Örebro med kompisarna M och C för att äta middag. C fick det i present av mig och M så igår var det dags. Jag hämtade upp dem vid halv sex och sedan gick färden in mot "the big city". Vi gick på La Pampa, en argentinsk restaurang och det var såååå gott, som vanligt! =) Det har blivit lite av en favorit, vi har varit där många gånger och ätit. Ja vi hade en trevlig kväll med mycket god mat, prat och tillslut en riktigt smaskig efterrätt.

Natten som var har jag inte sovit bra, har vaknat gånger flera och har haft svårt att somna om. Dessutom vaknade N i natt och hade kissat på sig igen, så det var bara att gå upp och börja byta rent i sängen. Inte så roligt att göra mitt i natten kanske. Som tur var så har jag inte så mkt på schemat idag. Ska åka och klippa N så han är fin inför kommande dagisfotografering och efter det ska jag till E och hennes två barn för lite kaffe och prat. Trevligt!
Idag är det fredag, vilket betyder snart helg, hur skönt är inte det. Härligt! Hoppas på att jag kan hinna med lite mer i hallen i helgen, men det återstår att se.

Ha en underbar fredag och en skön helg!
Kramar

1 kommentar:

Carolina sa...

Hej! Du deltog i April i år i en tävling om en canvas med eget motiv från Canvastavlan.se i min blogg - nu har du chansen igen, kika gärna in och testa lyckan den här gången! Kram Carolina