torsdag 16 september 2010

.Buzzadorkampanj

För några månader sedan blev jag en Buzzador. För er som inte vet vad det är, kan ni läsa mer HÄR. Jag har inte varit med i ngn kampanj tidigare, men nu fick jag chansen att vara med. Jag ska få prova gratis film i från Lovefilm.se under en månad. Det ska bli skoj, jag som älskar filmer. Det bästa av allt är att för er som vill så kan ni oxå få samma erbjudande som mig, dvs en månad gratis.

HÄR kan ni få samma erbjudande som mig, eller annars kan ni ange koden "FILM09" på hemsidan när ni registrerar er så får ni oxå del av erbjudandet. Ta chansen och var med ni med eller varför inte ta chansen och bli en Buzzador du med så du oxå får erbjudande om olika saker som du eller dina barn kan få testa gratis. Nämn gärna mitt alias om du går med: mrsfunky79.

Hoppas dagen har varit bra hittills!


1 kommentar:

Sara - Thaison sa...

Vilka underbart härliga bilder ifrån eran semester. Måste ha varit helt underbart att bara få rå om varandra och få en massa egentid tillsammans. Annars blir ju barnen lätt i fokus.

njut av helgen,kram