söndag 5 september 2010

.Bara två dagar kvar

Hade svårt att sova idag, vaknade flera gånger under dagen och hade sedan svårt att somna om. Får se om jag kan lägga mig en stund innan jag ska iväg ikväll. Har bara en natt kvar nu och sedan är jag ledig igen i två och en halv vecka. Ska faktiskt bli skönt även om jag inte har jobbat så mycket sedan jag var ledig i sommar. En vecka med sol och bad och bara umgås med mannen min, ja, det är inte hel fel inte.


Jag tror att alla skulle behöva lite egentid och bara få komma iväg och vårda sin relation. Jag tror att man behöver det ibland.
Nej, nu ska jag sätta mig och spela lite spel med stora killen och sedan blir det kaffe och glass. Mums!
Hoppas ni får en riktigt härlig söndag!
Kramar

1 kommentar:

Therese sa...

Åh så ljuvligt, och du resonerar helt rätt. Vårda er kärlek och njut av tid med varandra <3 Kram