måndag 6 september 2010

.Jag tror jag håller på att bli galen

Ja, det är sant, jag blir tokig snart. Jag har eksem i min hårbotten som kliar och kliar och kliar. Helst av allt skulle jag vilja ta ngt vasst och bara klia tills det börjar blöda. Vet inte vad det är, men kul är det inte. Mannen har sagt till mig flera gånger att gå och söka för det, men envis som man är så gör man det inte. Nu känner jag dock att jag börjar tröttna på det här och gärna vill bli av med det. Kanske får ta ett ryck när jag kommer hem ifrån semestern och gå till en hudläkare och kolla upp det, för så här kan man inte ha det.
Vi har psoreasis i släkten, så vem vet, det kanske är ngt liknande =(

Natten i natt har varit ganska lugn hittills. Har haft en del att göra, men inte så att man känner att det har blivit för mycket. Skönt när det är lagom mycket att göra, lagom är alltid bäst =)
Imorgon när jag har sovit så ska jag packa klart det sista till mig och sedan kolla igenom killarnas väska så dem har allting med sig. Mina små prinsar, hur ska jag klara mig en hel vecka utan er. Kommer att sakna er såååå grymt mycket!
Nej, nu börjar ögonen bli bra små så det börjar nog bli dags för en kopp kaffe till.

På återseende!


Inga kommentarer: