torsdag 16 september 2010

.Hemma igen

Hemma igen, hur skönt känns inte det! =) Vi har haft en underbar vecka med mycket sol, bad, god mat, shopping, mer sol och bad och mycket mer mat. Kortfattat en fantastisk skön och avslappnande vecka. Ska försöka sätta in lite bilder senare under dagen.
Det var lättare än jag trodde att vara ifrån killarna en vecka, men självklart har vi saknat dem. Jag hade inte velat vara kvar längre och nästa gång, då ska dem följa med. Visst, det blir inte på samma sätt, men tänk vad mysigt. Ser redan framemot nästa resa, när nu det kan tänkas bli. Inget planerat än så länge.
Vi hade ca 35 grader varmt varje dag, runt 30 på kvällen. Inte helt fel! Alldeles lagom varmt och ca 30 grader i vattnet. Kan inte ha varit bättre! Hotellet levde upp till förväntningarna, även om vi tröttnade på maten mot slutet av veckan. Det blir lite tradigt med samma mat hela tiden, men en vecka är ok. Magarna klarade sig också rätt så bra, även om jag åkte på lite turistmage ngn av dagarna, men värre än så blev det inte.
Nej, det var skönt att få en vecka med bara mannen, kommer att minnas den länge. Killarna hade dessutom haft det riktigt bra hos mormor och morfar, så det kändes skönt. Tack snälla mamma och pappa för att ni hade killarna en vecka, ni är guld värda!

Har hunnit packa ur väskorna och tvättat några maskiner tvätt, så nu är det nästan som vanligt härhemma igen. Idag blir det bara en slappardag med killarna, har saknat dem såååå. Det var mysigt att få träffa dem igen igår. Många kramar blev det och N hade en massa kärleksförklaringar under dagen. Vet inte hur många gånger han sa att han älskade mig, lilla gubben. Jag älskar mina små killar så enormt mycket, finns inte ord!

Ska gå och fortsätta med tvätten en stund, men återkommer senare!

Inga kommentarer: