fredag 24 september 2010

.Renoveringsdax!

Har som jag sagt tidigare börjat renovera lite i vår hall. Idag började jag lite smått att riva tapeterna och faktiskt så gick det enklare än vad jag trodde, men hjälp vilket hästgöra det kommer att bli. Det är inte ett litet jobb inte, men det kommer att bli ruskigt bra när det blir klart. Vilken skillnad det kommer att bli. Hoppas på att hinna en del i helgen.
På förmiddagen åkte jag och skulle klippa stora killen på drop in. Vi satt i över en timme och sedan ballade killarna ur och ville inte vänta mer. Eftersom det fortfarande var tre kvar innan oss så var det bara att åka därifrån utan att ha klippt honom. Jag fick istället beställa en tid till nästa vecka, så då slipper vi ju sitta och vänta. Känns lite surt bara när man hade varit där så länge, men vad gör man när barnen inte orkar mer.
Vi åkte vidare till E och hennes två barn istället och hade en trevlig förmiddag. Vi blev bjudna på lunch oxå, vilket inte satt helt fel. Skönt när man slipper laga mat själv! =)
Ja och nu är det snart kväll och helgen börjar, sååå skönt. Ikväll kommer dessutom J junior hem till oss, det var över en månad sedan sist, så både N och L ser framemot det. Hoppas på en bra och skön helg utan en massa tjafs.

Vad har ni för planer för helgen?

Själv ska jag träna lite imorgon förmiddag och sedan på eftermiddagen ska vi till mina svärisar och gratulera svärfar som fyller år. På söndag blir det nog en sväng till kyrkan på förmiddagen och sedan bara vara hemma och försöka få ngt gjort. Jag går dessutom på igen på kvällen, så då blir det jobb igen. Ja så ser vår kommande helg ut!

Önskar er alla en skön helg! Kram



1 kommentar:

Therese sa...

Så härligt med renovering av hall! Här har lillebror fått sig sitt rum i dag å så bearbetar jag mannen för en makeover av sovrummet... *ler* Ha nu en underbar kväll! Stor kram <3