tisdag 21 september 2010

.Små, små ögon

Sitter på jobbet och klockan är bara lite över 01:00, men hjälp så trött jag är. Det blev sent igår kväll, var uppe och tittade på valvakan bra länge och kunde inte riktigt somna sedan, vilket jag får sota för nu.
Nåja, hoppas att resten av natten går lite fortare så jag får komma hem och sova sedan. Har bara två nätter till sedan, vilket just nu känns riktigt tufft.
Förresten, har skickat in ansökningar till skola till våren, så nu håller jag alla tummar och tår för att jag kommer in på utbildningen. Hoppas, hoppas, hoppas! =)
Nej, nu ska jag sätta mig en stund framför tv:n och hoppas på att det åtminstone är ngt skoj att se.

Hoppas ni sover gott!
God natt och dröm sött!

1 kommentar:

cecce sa...

Hoppas du är lite piggare nu:-)
Vad roligt att du sökt in till en utbildning..hoppas du kommer in!
Håller tummarna för det!

Kramar!