måndag 27 september 2010

.Sjukstugan är öppen igen

Imorse när lillkillen vaknade hade han bara 38,5 i temp, får se hur det utvlecklar sig under dagen. Han har inte alls varit pigg på förmiddagen och fick lägga sig igen en stund redan vid tiotiden och det händer inte så ofta nu för tiden. Som tur var så har han sovit bra i natt, vilket är skönt. Han somnade redan kl sex igår kväll och sov till kl sju. N somnade oxå tidigt igår. Han ville kolla på en film och efter fem minuter så sov han och då var klockan inte ens sju. Trötta små killar!
Själv känner jag mig inte helt piggelin, har ont i halsen, näsan rinner och jag hostar och känner mig allmänt off. Hoppas på bättring under dagen, men det blir det nog =)
Tänkte passa på att lägga mig en stund medan lillkillen sover. N är på dagis idag, tänkte hämta honom lite tidigare, med tanke på att vi ändå är hemma.

Ha en fortsatt fin dag!
Kramar

1 kommentar:

Therese sa...

Men så trist :-/
Däremot skoj med ullared, har aldrig varit där, men skulle gärna åka dit... perfekt ställe att shoppa julklappar! Önskar er en så bra dag som möjligt! <3