torsdag 30 september 2010

.Nästa på tur

Ja det verkar inte vara ngt slut på sjukdomar härhemma. Igår eftermiddag såg N lite hängig ut, men jag tänkte att han bara var trött. Vi gick på gympan som vanligt och det gick bra, trots att han var lite blyg i början. Det släppte dock efter en stund sa dem. När vi kom hem var han kokhet och hade hög feber, så nu är det hans tur att vara sjuk. Lilla gubben! Han sov oroligt i natt, vaknade flera gånger och var ledsen och var dessutom jättevarm. Ja, så idag har jag honom hemma ifrån dagis, men lillkillen var så pigg så han fick gå. Dem skulle ha höstrus på dagis idag, så det var ju lite kul för honom att få vara med om. Visst, han kan ju inte gå, men det kan vara skoj ändå. Nej, undrar när han ska lära sig att gå, om bara två månader blir min lilla bebis två år, hjälp!
Själv är jag fortfarande genomtäppt och snorig, har svårt att sova på nätterna pga det. Hoppas det har blivit lite bättre tills imorgon då jag ska jobba igen. Jobbar hela helgen och det är inte så kul om man känner sig så här.
Nej, nu får det vara slut på alla sjukdomar får vi tro och vi får krya på oss! Håller alla tummarna!

Inga kommentarer: