tisdag 21 september 2010

.Korta dagar

När man jobbar natt så blir dagarna så korta. Man vaknar sent på eftermiddagen och det känns som om man inte hinner med ngt annat än att fixa mat och äta och sedan ska man iväg igen. Har precis hämtat hem killarna och dem är nu uppe och leker på sina rum. Dem har så otroligt roligt ihop, man ser verkligen hur mkt dem tycker om varandra. Roligare lär dem väl få om ngt år eller så när lillkillen är lite större. Jag kan sitta och titta på dem när dem leker och bara glädjas åt mina små underbara killar. Är så tacksam för att jag får vara mamma till dem! =)
Sov ganska bra idag, hoppas jag inte känner mig lika trött natten som kommer. Har två nätter kvar nu och sedan är jag ledig i några nätter igen. Skönt att jag kan vara ledig en hel del, det betyder mycket att få tid med sina barn.
Nu ska jag gå och börja med maten, har inte ätit så mkt sedan jag vaknade, så nu börjar det kännas i magen.

Ha en fortsatt trevlig dag!
Kramar



Inga kommentarer: