måndag 6 september 2010

.Dagen före dagen

Ja det känns lite overkligt, men imorgon bär det av. Oj vad jag har längtat och nu är snart dagen här. Kommer att njuta av tiden med mannen, att bara ligga på en solstol och njuta av solen och värmen och all den goda maten. Lär väl få börja träna ordentligt när jag kommer hem, lär säkert gå upp en del i vikt under resan, men det får det vara värt.
Ska snart hämta hem boysen och sedan ska jag försöka packa klart allting. Efter det ska jag bara vara med mina små prinsar. Oj vad jag kommer att sakna dem! Det kommer att bli lite jobbigt känslomässigt imorgon när vi ska åka, men dem kommer att ha det så bra det vet jag.
Nej, dags att göra lite nytta igen!

På återseende!
Kramar

1 kommentar:

Agnes sa...

Vad härligt! Önskar er en jättehärlig semester - njuuut!
Kram Agnes