torsdag 30 september 2010

.Härlig förmiddag!

Idag på förmiddagen hade vi det lugnt och skönt jag och N. Jag städade och grejade och hann även med att måla trappen en gång och sedan gick vi ut en stund och njöt av det vackra vädret. Vilken underbar dag! =)

N sitter på gungan

Han var så stolt idag. Han hade lärt sig att göra fart själv, så nu behöver jag inte stå och putta på fart där inte, men å andra sidan har jag ju en till att göra fart på.

N hoppar på studsmattan.

Han tycker att det är riktigt kul att hoppa, speciellt om hans mamma oxå hoppar, men idag skippade jag det. Jag känner mig fortfarande inte i form och har dessutom fått lite ont i ryggen, så det får bli ngn annan dag. Han var lika nöjd för det.


Mitt lilla charmtroll på studsmattan.

N sitter på trappen och filosoferar.

Vi har haft en skön dag idag jag och N. Det är inte ofta han och jag får tid bara vi två, men idag fick vi det. Han har nog fortfarande lite feber, men han är mkt piggare. Hoppas det fortsätter så.



Inga kommentarer: