onsdag 16 mars 2011

.Virrvarr i hjärnan

Embryologi, trofoblaster
Fostrets utveckling
Gynekologi, gynekologisk undersökning
Farmakologi
Ovulation, implantation, embryologi
Gynekologi
Missfall, abort, utomkveds
Gynekologiska sjukdomar
Cancer, infektioner
Embryologi

Min hjärna orkar inte mer. Det är som ett enda virrvarr i huvudet och jag förstår inte hur jag ska få in allting. Men, men, ska ta mig en liten paus nu och äta och sedan tänkte jag ta mig ett varmt och avkopplande bad innan jag hämtar killarna. Det känns att jag fortfarande inte är helt på fötter, känner mig konstig, lite yr, ont i huvudet, vill egentligen sova.

Nåja, lite lunch och ett bad och jag är på topp igen =)
/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Tittar in å önskar dig en fin dag, hoppas solen skiner hos dig <3 Kram!