måndag 7 mars 2011

.Nya träningsprogram


Idag fick jag äntligen hem mitt nya träningsprogram, så ikväll blir det till att testa det och se hur det är. Hoppas på att det ska vara kul så jag kan bli ännu mer peppad att komma igång med träningen härhemma. Har tänkt att fixa att eget träningsprogram där jag varannan dag kör sports active 2 och varannan dag Wii Fit. Det bästa med variation är att man inte tröttnar lika ofta.
Får se hur det känns efter ikväll om jag kan rekommendera det eller inte =)

Nya träningsprogrammet

Såg även att dem har kommit ut med zumba nu som tränigsprogram hemma, är lite sugen på att testa.
Jag vet, kanske ger det inte lika mkt som att träna på gym eller så, men jag prioriterar hellre den tiden med min familj. Istället för att vara borta två timmar varje kväll för att träna tar det 40 minuter framför tv:n och sedan kan jag fortsätta att vara social med mina barn och min underbara man.
Ser nästan framemot att barnen ska lägga sig så jag kan få testa det nya programmet.


/ Mrsfunky

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Jag köpte hem Zumba-dvd från www.uffessakerochting.se så nu kan jag köra hemma när jag vill. Toppenbra. Lycka till -Sofia