lördag 5 mars 2011

.Promenad i vårvädret

Efter frukosten idag trotsade vi sjukdomar och allt och tog på oss och gick ut och tog en lång och härlig promenad i det underbara vädret. Vilken dag! Solen skiner, det är flera plusgrader och visst skymtar man våren även om den är en bit bort =)


Min underbara man


Jag med lilleman i vagnen


Lilleman ligger nerbäddad i vagnen


N redo för promenad

Vacker vy ifrån promenaden

Det var så underbart skönt ute och jag undrar varför jag inte är ute oftare. Får försöka ta för vana att röra på mig lite oftare, det är sååå skönt!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Så otroligt härliga och vårliga bidler från er promenad, man längtar ut då man ser dem! Och skoj att killarna leker så bra tillsammans, luran och bogge får också mer och mer utbyte av varandra. Här ska vi kika på lite vasalopp, sedan en tur till mormor och morfar! KRAM och ha en fin söndag <3