torsdag 17 mars 2011

.Älskade sonen

Jag har två underbara små killar, mina söner. Dem betydet allt för mig och jag skulle inte klara mig en dag utan dem.
Idag när jag hämtade killarna på dagis så berättade fröken att flera av barnen hade stängt in N på toan idag så han inte kom ut. Han hade blivit jätteledsen, min lilla kille. Usch, det gör mig så ont när dem är elaka emot ngt av mina barn. När vi kom hem berättade han själv vad som hade hänt och att dem inte var snälla. Hoppas det inte händer igen och att han inte blev helt skrämd för låsta dörrar.
Nu sitter dem och tittar på Tomtar och Troll och själv ska jag börja med kvällens middag.
På återseende!
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

Therese sa...

Fy så ont det gör i mammahjärtat når barnen blir utsatta för nått, men hade han stängt in någon annan och varit elak hade det nog varit än värre... du får se det så å glädjas åt din söta och snälla son (gäller bägge). Ännu ingen snö här som tur är! Kram kram <3