söndag 6 mars 2011

.Nästan som mysbyxor

Igår var jag på Marieberg och shoppade lite. Skulle köpa present till lilla L som döptes idag och passade även på att kika runt lite. Hittade bla ett par supersköna jeans till mig själv på Lindex. Såå sköna, nästan som mysisar. Hittade även några tröjor till N där, bla en jättefin svettisjacka i grönt med stjärnor på. Kommer att passa bra nu lagom till våren.

Lindex Shop Online - Jeans
Såå sköna jeans!

Gick även in en sväng på Ginatricot och hittade en jeansklänning/tunika som var fin, så den fick oxå komma med hem. Ja så det blev inte bara present till lillskruttan utan även lite smått och gott till mig.

Nej, nu ska jag gå och fixa lite kvällsmat till mig och mannen. Det får bli varsin jordgubbssmoothie och en knäckebrödsskiva.


/ Mrsfunky

1 kommentar:

cecce sa...

Vilka myspysiga jeans. Snygga med. de ska jag kolla in nästa gång jag är på Lindex:-)
Tack för tipset!
Kramar