fredag 25 mars 2011

.Ingen återvändo

Nu har jag inte längre ngt att skylla på. När förkylningen har gått över är det dags att ge sig ut i löparspåret och börja jogga. Var och köpte nya löparskor idag, ett par riktigt bra så nu finns det ingen återvändo längre. Nu har jag inga mer ursäkter på att inte springa.
Första dagen förkylningen har gett med sig så ska jag ut och prova skorna.
Dem hade bra priser på Team Sportia nu, så skorna jag köpte var nedsatta 600 kr, inte helt fel inte.


Visst är dem snygga! =)

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Amanda sa...

Kanonsnygga skor ju!
Jag ska också ta tag i "mitt nyttigare liv" nu. Jag har sagt mig själv att när lillebror är här finns det inte längre några ursäkter. Så nu ska jag bara pigga på mig lite till sen kör vi!!

Tack också för gratulationerna. ^^

Unknown sa...

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)
Så passa på att gå in och anmäl dig!:)