söndag 6 mars 2011

.Två flugor i en smäll

Var bjuden på barndop idag till bästa kompisens dotter och vad händer då jo, dem gifter sig. Vilken överraskning! Jag hade anat det lite, men var inte helt säker. Wow, vilket otroligt fint brudpar =) Dem var så fina och vi fick så mkt gott att äta. Dem hade bullat upp med otroligt mycket gott, smörgåstårta, vanlig tårta, en massa kakor och bullar, frukt och godis. Ja, vad säger man! Vilken fest! Lilla L var så söt, vilken litet charmtroll. Hon charmade nog alla idag och hon var så fin i sin lilla klänning.

Tack C och R för en underbar fest! Ni var sååå fina! =)

Killarna har precis badat och sitter och tittar lite på barnprogrammen innan det blir dags för sängen. N hade lite feber ikväll igen så han får bli hemma imorgon ifrån dagis och hoppas på att han kryar på sig ytterligare, så han kan gå på tisdag. L verkar ha klarat sig hittills så imorgon får han minsann gå till dagis så jag kan hinna plugga lite. Hoppas, hoppas att han inte åker på det.
Nej, nu blir det snart till att ta kväll. Jag borde egentligen träna lite, men känner mig inte helt i form, så jag tar det imorgon istället.
På återseende!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: