måndag 7 mars 2011

.Min stackars lilla kille!

Hade trott att N var på bättringsvägen och faktiskt skulle kunna gå till förskolan imorgon, men inte då. Han har inte alls varit bra idag, riktigt hängig och trött. Han har knappt orkat någonting utan mest bara suttit och hängt bredvid mig eller i soffan. Dessutom somnade han i soffan på eftermiddagen och när han vaknade var han kritvit i ansiktet och mådde inte alls bra. Han verkar inte alls vara på topp. Min stackars lilla kille, han mår inte så värst bra inte. Han verkar inte ha så mkt feber, men något är det som inte är bra.
Har problem att vara hemma med honom imorgon, så mina kära föräldrar lovade att komma över och vara hemma med honom då. Dem är verkligen en räddare i nöden, mina änglar!

Tusen tack för att ni ställer upp så mkt, ni är guld värda! =)

Ja, annars har vi haft en ganska lugn dag hittills. Har haft mina föräldrar på besök här hela förmiddagen. Pappa skulle till handkirurgen, så då passade mamma på att stanna här. Vi har hunnit med kaffe några gånger, samt att jag bjöd dem på lite asiatisk mat. Kul att få rå om dem lite, det var länge sedan nu.
Nej, nu ska jag gå och ta hand om min lilla sjukling.
Puss & kram

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Men vad tusan, ska dessa sjukor aldrig ge sig?!?! Vi tycks vara många som aldrig får bli kvitt dessa dumma baciller.... Många krya på kramar <3