tisdag 15 mars 2011

.Ett stort grattis!



Ett stort grattis till världens bästa man som idag fyller år! Hipp, hipp, hurra!
Det blev ingen skönsång på morgonen eller frukost på sängen, men kanske att det kan bli lite skönsång framåt kvällen, om jag orkar hålla mig uppe. Febern vill inte släppa taget om mig och jag känner mig inte alls på topp direkt. Orkar ingenting, ligger mest bara och vilar och hoppas att det hjälper. Jag fick vara hemma ifrån skolan idag, vilket känns jättejobbigt. Hoppas nu bara att jag kan åka på torsdag, annars vet jag inte vad.
Nåja, det löser sig nog.
Måste försöka orka ta mig iväg en stund så jag kan köpa en present till mannen. Har en present som jag köpte för länge sedan, men jag tänkte köpa ngt mer. Det ska bli skoj att se mannens reaktion när han får presenten, det är ingen dålig present inte =)
Igår var mina föräldrar här och grattade mannen. Pappa hjälpte oss även att klippa alla våra fruktträd, tusen tack för det!
Jag var inte det roligaste sällskapet, låg mest i soffan, men det gick ju bra ändå.

Nej, nu ska jag ta och gå och lägga mig en stund igen.
På återseende!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Agnes sa...

Grattis till mannen på hans dag! :)