lördag 19 mars 2011

.Kalasdag

Idag ska vi ha lite firande för mannen. Hans familj kommer och grattar på eftermiddagen, så då blir det fika och tårta och annat gott. Tänkte slänga ihop några räkmackor att bjuda på och sedan blir det kaffe och tårta. Mannen har fått i uppgift att göra tårtan, men jag kommer att stå för själva garneringen =) Får se hur det går!
Har försökt att jobba lite på kontoret så jag kommer i fas med allt arbete. Nu när jag har legat sjuk så länge så har jag inte hunnit med allt jobb. Det är tufft att hinna med både skola, jobb och hem och barn och allt när man inte mår bra. Febern är äntligen borta, har haft feber på kvällarna bara dem sista dagarna, men hostan och snuvan verkar inte vilja försvinna i första taget. Dessutom känner jag mig fortfarande helt slut efter att ha hållt igång om dagarna. Det tar på krafterna att vara sjuk. Hoppas, hoppas, det är borta tills på mån i alla fall då jag ska vara min första dag på förlossningen. Längtar!
Mannen är med N och klipper sig och lillkillen sitter och äter lite frukt innan det är sovdags för honom. Har bara lite jobb kvar nu och sedan blir det slappa av. Tänkte ta mig en åktur med nya bilen innan gästerna kommer. Wow, den är en riktig pärla ska ni veta, såååå läcker och snygg!
Nej, nu ska jag fortsätta med mitt. Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg
.
P & K
/ Mrsfunky

Inga kommentarer: