tisdag 29 mars 2011

.Ökar på ångesten

Det verkar som om dem flesta i klassen är superstressade inför tentan på torsdag och sitter och pluggar sent på kvällarna. Själv har jag känt mig ganska lugn inför tentan, men när dem pluggar så mkt och dessutom ställer frågor om saker som jag inte har den blekaste om, då blir jag lite smånervös. Nåja, det ordnar sig säkert! Jag kommer säkert att klara den och gör jag inte det, ja då bryter jag inte ihop för det =)Nej, varför stressa upp sig i onödan, det får gå som det går.
Hade en kursare här i dag
så vi kunde diskutera lite tillsammans och gå igenom gamla tentor etc. Det var skönt att få se att man har tänkt ungefär lika, då känns det ganska tryggt.

Nej, nu blir det Sofias Änglar och sedan ett till avsnitt av desperate housewifes.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: