onsdag 23 mars 2011

.En fullspäckad dag

Det är redan onsdag, veckan går alldeles för fort. Imorse när N tittade ut genom fönstret och såg att all snö var borta sa han: "mamma, titta, nu är det vår ute" ...och ja, det är inte långt kvar nu. Kanske att vi äntligen får känna lite vårkänslor och se hur våren närmar sig. Det vore inte så fel!
Killarna vaknade alldeles för tidigt imorse och ville inte somna om. Dem fick gå och lägga sig en stund igen, men låg bara och pratade en massa i sina sängar, så när kl var fem över sex så fick dem komma in till oss. Usch, varför vakna så tidigt för =(
Har precis avnjutit en god frukost och ska snart sätta lite fart så jag hinner greja lite innan jag ska in till Örebro. Jag ska slinga och färga håret kl tio och sedan har jag en lunchdate med Jenny ifrån skolan. Vi tänkte käka lite sushi idag igen, har visst blivit lite av en vana nu. Mmm, det är ju bara såååå gott och dessutom är det ju nyttigt!
På eftermiddagen ska jag med N på fyraårskontroll och sedan ikväll är det dags för barngympa igen. Ja, som sagt, en fullspäckad dag =)

Vad har ni på schemat en dag som denna?

På återseende!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: