lördag 5 mars 2011

.Jobbig och lång natt

Usch vilken natt. N´s feber gick upp igår kväll så när han gick till sängs hade han över 39 igen. Några timmar senare vaknade han och var orolig och kunde inte sova. Febern hade då stigit ytterligare, samt att han hostade och hostade och man riktigt hörde hur ont det gjorde. Lilla vännen! Det fick bli lite av kompisen alvedon och det hjälpte åtminstone ett tag. Han var sedan vaken jättemkt i natt och grät och hostade och yrade. Det har inte blivit mkt sömn för mig inte, känner mig absolut inte på hugget. Bara jag slipper åka på skiten, för jag har inte tid att vara sjuk nu. Vet inte ens hur vi ska lösa det nästa vecka om han fortsätter att vara sjuk. Varken jag eller mannen kan vara hemma. Vilka föräldrar va!
Nej, det är inte lätt alla gånger.

Igår kväll hade vi syster yster med familj här på lite fredagsmys
. Trevligt, trevligt! Vi käkade tacos och smakade på mina whoopies, som mycket riktigt blev väldigt goda =)

Tack T för en underbar och trevlig kväll! Alltid lika skoj att ses!

Idag kommer vi nog bara att vara hemma och försöka kurera N så gott det går. Vi har faktiskt ingenting inplanerat, vilket är skönt. Ute skiner solen, så kanske att det kan bli en härlig promenad i det sköna vädret, men först fixa lite frukost till mig och mannen.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: