fredag 11 mars 2011

.Hoppas, hoppas, hoppas

N verkar vara på fötter igen och har ingen feber och förkylningen är nästan borta, bara lite hosta kvar. L har inte heller ngn feber, är däremot lite rosslig och pipig i bröstet och hostar en del, men verkar trots det må bra. Själv är jag lite småförkyld, men inte mer än så.
Hoppas, hoppas, hoppas att det vänder nu och att vi alla får må bra. Vore skönt! Jag tycker att vi har haft vårt nu.

Ute skiner solen, det är blå himmel och det ser sådär underbart skönt ut. Blir nog till att ta en promenad på förmiddagen. Måste få gå ut och få lite luft, så vi piggnar på oss ännu mer. Tänkte även passa på att baka lite matbröd idag, får se vad vi kan hitta på. Blev så sugen på hembakt bröd, så ngt ska jag väl kunna slänga ihop tycker jag.
Annars har vi ingenting inplanerat i helgen förutom barnkalas för N´s kompis på söndag. Tills dess ska vi nog vara på benen igen. Tänkte även köpa hem lite färg så jag kan börja måla barnens möbler, har bla planerat att göra ett legobord till N´s rum. Tror att det kan bli riktigt bra.

Ja, så ser helgens planer ut, men först nu ska jag ta mig en kopp te och läsa dagens tidning.
Trevlig helg på er!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: