tisdag 21 juni 2011

.Första natten på jobbet

Ikväll ska jag gå min första natt på jobbet. Det är fortfarande bara inskolning, men på söndag går jag min första natt själv. Känns spännande, samtidigt som det känns lite nervöst.

Helgen som var fanns det inte mkt att göra inte, det var såååå lugnt på jobbet och vi hade knappt några patienter. Kändes lite småtråkigt med tanke på att jag inte har så mkt inskolning, men å andra sidan kan man ju inte göra ngt åt det.

Just ikväll känner jag inte alls för att åka till jobbet, är sååå seg. Det har varit en tuff dag, har haft alldeles för mkt att göra och dessutom har killarna varit jobbiga och det har varit alldeles för mkt tjat om allt så jag känner mig helt slut. Men, men, det bästa är ju att det blir lite mer lugn och ro att komma till jobbet =)


/ Mrsfunky

Inga kommentarer: