fredag 16 oktober 2009

.Ullared nästa

Ska till Ullared imorgon med mina syskon, (inte äldsta lillbrorsan)samt brorsans tjej. Ska bli skoj! Har sett framemot det ett tag nu. Att shoppa loss därnere är ju alltid kul, även om det kostar lite =) Hoppas jag får tag på det jag ska. Mkt leksaker lär det bli, det är ju jul samt att vi har många födelsedagar framöver. Jag älskar att få köpa leksaker, blir som ett litet barn då. Hm, undrar ibland om jag verkligen är 30. Kanske borde skriva en lista på saker som jag ska köpa, har nämligen ingen aning om vad vi behöver och inte. Det lär nog mest bli saker till barnen, men jag hoppas att jag kommer att hitta lite till mig själv oxå.
Syrran och hennes familj kommer över ikväll för att sätta på takboxen på bilen. Vi tror inte att vi får plats annars, med tanke på att vi är full bil.
Ja, så så är det....idag är det fredag och det innebär idol. Ska bli kul att se hur det går ikväll. En av mina favoriter är ju helt klart Erik och även Tove. Borde gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom jag ska upp tidigt imorgon, men jag får väl sova lite i bilen när jag inte kör.
Nu ska jag sätta mig en stund på golvet och leka med minsta killen som sitter här bredvid och är sååå söt =)
Ha en toppenhärlig och skön fredagkväll!


1 kommentar:

Irené sa...

Lycka till med shoppingen! Ullared ska ju visas som dokusåpa på tv snart har jag för mig =)

Håller på Calle och Mariette! =)