lördag 3 oktober 2009

.Rädda liv

Ja igår kväll så räddade jag livet på en liten igelkott som prompt var tvungen att gå över vägen när jag kom. Jag fick bromsa ordentligt, men igelkotten klarade sig i alla fall och det var ju huvudsaken. Alltid glad att kunna hjälpa till och rädda liv =)
Igår kväll var jag på tjejträff i Katrineholm hos fruthure. Det var sååå trevligt och hon hade fixat så mkt gott, med bra hjälp vill säga =) Tack vännen för en trevlig kväll, synd att jag var tvungen att åka så tidigt!
Dem har fått så fint hemma hos sig och fruthure är så duktig att fixa och greja, önskar jag kunde ha lite av det i mig och vara lika kreativ som hon, eller så får jag anlita henne. I alla fall, en trevlig kväll var det och jag är glad över alla mina underbara vänner. När jag kom hem var klockan runt elva så det blev att gå till sängs på en gång, men det kändes bra, var lite seg efter kvällen.
Nu är det lördag morgon och mannen min fick sovmorgon, sover ännu. Hoppas att jag kan få sovmorgon imorgon, men det får jag nog. Ska snart ta och fixa lite frukost och sedan har vi lite att greja med. Har en massa äpplen som ligger ute på gräset som måste tas om hand. Ska nog ta J junior till hjälp. På eftermiddagen ska vi sedan åka och hälsa på E och A och deras lille son A som vi ännu inte har träffat. Ska bli trevligt att äntligen få se den lille guldklimpen! =)

Nej nu ska jag nog börja med frukosten. Hoppas ni alla får en trevlig lördag och en mysig helg!

1 kommentar:

FruThure sa...

Roligt att du kom! Och tack för hjälpen, kläderna & blomman! Kram på dig!