söndag 18 oktober 2009

.Så kul med shopping

Jag undrar om man är klok på en fläck när man frivilligt går upp mitt i natten för att sedan sitta flera timmar i en bil, bara för att sedan få shoppa hur mkt man vill. Jo, jag tycker nog att jag är det....trots att jag satt åtta timmar i en bil och hade sååå ont i benen när jag kom hem, samt var så trött. Men, det är det helt klart värt för oj vad skoj vi hade. Trötta var vi så det blev lite flamsigt i bilen ett tag, men sedan är vi ju inte kloka på en fläck ngn av oss. Nåja, vi var framme runt halv nio och vi kunde gå direkt in utan att stå i kö eller så, men väl inne var det alldeles för mkt folk. Usch, egentligen tycker jag inte om att trängas med så mkt folk, men vad gör man inte för att få shoppa =)
Det blev mkt shoppande, men jag är så nöjd med allt. Är klar med många julklappar och presenter nu så det känns riktigt bra faktiskt. Jag vet, det är ett tag kvar till jul, men det är bäst att börja i tid. Vi kom hem igen runt halv nio på kvällen och då var jag bra seg och har varit det hela dagen idag. Man blir lite dagen efter liksom.
Ja idag har jag inte gjort så mkt mer än att packa upp alla saker och försöka få lite ordning på torpet, så nu är det mesta fixat och bortplockat. Fick tag på en del kläder till mig själv, känns bra. Imorgon ska jag hem till pappa för att hämta brorsans dotter. Ska vara barnvakt åt henne imorgon. Vet ej hur länge, kanske får ha henne över natten, men det återstår att se. Bror min hade visst åkt på ngn infektion i ansiktet och låg inne på sjukhuset och hennes mamma ska föda barn när som, så hon kunde inte ha henne, så då är det bara att ställa upp. Hoppas att hon och N kommer att leka bra, men det ska nog gå fin fint. Nej, nu ska ja fortsätta titta när mannen min spelar tv-spel. Det är ganska kul att titta!
Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig söndagkväll och en härlig vecka framöver.


Inga kommentarer: