fredag 23 oktober 2009

.Shopping och lunch på donken

Ja nu är helgen här igen och idag har jag och killarna varit på Marieberg en stund på förmiddagen. Jag behövde hitta en ny vinterjacka, så därför åkte vi iväg. Vi gick och strosade ett tag, fick tag på både en ny vinterjacka, samt en klänning till jul och nyår. Den var kanonsnygg! (den blev kanske inte så värst på bild, men på var den kanon)


Köpte även ett par nya brallor till N, ett par lila stuprör, snyggt! Jag har kommit in i en period av lila, allt ska vara lila. Efter det gick vi och handlade lite mat på Coop och sedan ville N så gärna äta på donken, så då köpte vi med oss mat hem eftersom jag inte hade ngt med mig till L, så så fick det bli. Gott var det även om pommesen hade hunnit kallna lite, men N var lycklig! =)
Ja och efter att ha gett båda killarna lite mat så sover dem nu gott. Hoppas att dem sover ett tag till så jag hinner lägga mig en stund. Känner mig lite seg idag. L var vaken nästan fyra timmar i natt. Vet inte vad det var med honom, men han var inte ledsen utan låg och pratade och höll låda, så det blev inte så mkt sova av för min del. Jobbigt =(

Lite bilder:


N ligger på golvet och tittar på film


L sitter i köket och leker


L i närbild, lite snorig som vanligt

Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag och en skön helg. Längtar efter mannen min som kommer hem ikväll. Mysigt! Blir till att fixa ngt gott till kvällen, men N har beställt tacos igen, så det fick bli så. Kanske får bli lite gott att dricka oxå, en flaska vitt el så.

Inga kommentarer: