tisdag 6 oktober 2009

.Childrens museum

Idag har det varit en intensiv men rolig dag. Kompisen M och hennes tre barn kom runt halv elva och då skulle vi bara ta på oss så var vi redo för att ge oss iväg. Vi hade bestämt att vi skulle till Hallsberg och gå på childrens museum. Oj sååå mysigt det var! Riktigt kul hade dem, så roligt att se. N sprang runt överallt och lekte och busade. Det lär nog bli fler gånger dit, speciellt eftersom det inte är så långt. Efter flera timmars bus där och god mat, pannkaka till barnen och lasagne till mig, så åkte vi hem och där blev det ännu mer bus. Efter en stund kom vännen E och hennes två barn så då var det verkligen full rulle, så mkt bus och lek. Kul! Lite fika hann vi med oxå och sedan satte vi alla busungar en stund framför Rorri och då var det som om ett lugn spred sig i huset....så skönt! (bilder kommer imorgon)
Ska snart iväg och äta mat med två goda vänner, ska bli trevligt! Kanske dags att börja göra sig i ordning lite, så jag hinner.
Ett stort grattis vill jag säga till candymum som har fått en liten dotter idag. GRATTIS! Ska bli skoj att få se lilla underverket sedan, ser framemot det.
Nej, nu ska jag gå in och fixa mig lite.

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: