lördag 24 oktober 2009

.Mer jobb

Mannen min kom hem igår efter att ha varit på olika möten med jobbet torsdag och fredag. Kändes skönt att ha honom hemma igen. Saknar honom när han är borta, öven om det bara är för en dag. Ja, jag vet, lite fånigt kanske, men är man kär så är man =)
I alla fall så har han och två andra killar fått en massa jobb i Östergötland. Det var en stor upphandling som dem vann, så nu kommer dem att få jobba en hel del därnere och vill då att jag ska sköta bokföringen till det företaget. Nice! Det ska bli kul, dessutom ger det ju lite extra pengar och det tackar man ju inte nej till. Får se när allt sätter fart, men lite nya utmaningar är alltid kul! Känns bra att det går så bra för mannen min, är glad för hans skull.
Imorse fick jag sovmorgon, behövligt och skönt! N kom upp och väckte mig kl halv tio och sa: mamma, upp, nu är det frukost! Kom då, upp nu....Han är ju bara såååå charmig och go den lilla killen, jag älskar honom så mkt. Ja och när jag kom ner så hade dem fixat en ordentlig frukost med kokt ägg, juice, yoghurt och goda mackor. Inte illa det inte. Gjorde inte så mkt på förmiddagen, utan har bara tagit det lungt. Hade gärna tagit mig en promenad, men vädret är ju inte det bästa så det fick vara. Det får bli en annan gång istället.
Nu ska jag i alla fall sätta på lite kaffe så jag får ngt kaffe i mig idag. Kanske blir lite piggare då. Har haft lite ont i halsen i några dagar, men det verkar inte vilja bli värre i alla fall, så det är ju skönt.
Hoppas att ni alla har en underbar helg, än så länge. Njut av dagen, den kommer aldrig igen!

Kram på er /

Inga kommentarer: