måndag 12 oktober 2009

.Fyller inte tant

Nej, trots att min ålder nu börjar med en 3:a så är jag inte tant =) ...det lär dröja bra många år till innan jag kan titulera mig tant. Ja, jag har alltså fyllt 30 år, eller rättare sagt jag fyller egentligen idag, men blev firad av familjen igår och av kompisar för några veckor sedan. Tack alla vänner och alla i familjen för allt fint jag fått! Ni är guld värda!
Jag har fått så mkt fint. Fick pengar av dem i min familj så nu har jag äntligen beställt mig ett halsband som jag vill ha, känns kul. Har velat ha det länge nu och nu äntligen hade jag pengar till det. Det ser ut som på bilden härnere, men det ska då stå N och L`s namn på halsbandet.


Jag fick även pengar av mina svärföräldrar så jag funderar på att köpa mig några snygga örhängen av dem pengarna. Jag älskar smycken, skulle kunna ha hur mkt som helst och ändå inte känna att jag hade ngt att ha på mig.
Som sagt, igår hade jag familjen här. Från min familj var det pappa och lillbrorsan som kom och han hade även med sig sin flickvän, kul att träffa henne lite =) Hon verkar vara en mysig tjej. Sedan var även en hel del ifrån mannens familj här. Trevligt, trevligt! Vi bjöd på god mat och sedan kaffe och fikabröd och min favorit tårta Wilma ifrån Sveas. Ja, det var en lyckad dag och den började fantastiskt bra med frukost och tårta på sängen och sedan present ifrån mannen samt en otroligt vacker bukett med vita rosor.








Tack alla underbara som har förgyllt min födelsedag på olika sätt, ni betyder så mkt för mig!

Inga kommentarer: