torsdag 8 oktober 2009

.Mamma-barn gympa

Har varit och tränat mamma-barn gympa nu på morgonen och det känns så skönt efteråt. Det är ett lagom tufft pass, man blir svettig, men inte helt slut. Skönt! Efter passet blir det kaffe och frukt och en massa prat med alla andra mammor. Nice!
Var oxå och tränade spinning igår kväll, vilket var betydligt tuffare. Det var bra jobbigt och jag kände mig helt slut efteråt. Känns skönt att ha hunnit med två pass den här veckan. Får se om jag åker iväg på lör oxå och tränar spinning. Skulle behöva börja träna lite styrka oxå, men en sak i taget.
Just nu är det så lugnt och skönt härhemma, N är på dagis och L ligger ute i vagnen och sover och har sovit nu ett bra tag. Härligt! På eftermiddagen ska jag och killarna hem till en kompis och hennes två barn. Det ska bli trevligt, det var ett tag sedan vi sågs nu. Hoppas bara att det fungerar bättre mellan N och T idag. Dem leker inte alltid så bra, lite tråkigt!
Nej, nu ska jag försöka få lite gjort innan lillen vaknar.

Ha en fortsatt bra dag allesammans!

Inga kommentarer: