söndag 4 oktober 2009

.Kinamat och äventyrsgudstjänst

Ja igår så åkte vi då äntligen och träffade våra kompisars lilla son A. Vilken liten goding! =) Han var såååå söt och sååå liten. Har glömt att dem har varit så små, fast visst, mina har ju aldrig varit så små. Vi hade en trevlig kväll med mkt prat, snosande på bebis, kinamat och körslaget. Vi beställde hem mat från en kina restaurang inne i Örebro och oj vad jag åt...åt alldeles för mkt, men gott var det =) Kom hem ganska skapligt, eftersom alla tre killarna var trötta och behövde sova. Fick sovmorgon imorse, skönt! Har sedan inte gjort så mkt, spelade När och Fjärran på förmiddagen och mannen min vann över mig för första gången, illa, illa, men han blev glad.
Nu på eftermiddagen åkte vi till kyrkan på äventyrsgudstjänst och det var som vanligt väldigt trevligt och kul. Dem är så duktiga dem som fixar och det är kul att se barnen som sjunger och dansar. Sååå söta! Tänk när N och L är så stora och får vara med och sjunga. Det ser jag framemot.
Nej, nu är det dags att gå upp och väcka L som tog sig en liten tupplur sent omsides och sedan är det dags att börja med kvällsmaten och sedan ta och kasta barnen i badkaret och sedan är det sovdags för dem. Skönt! Ser framemot en lugn kväll med min älskade man.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll!

1 kommentar:

Vickie sa...

Hej!
Låter som om ni haft en skön helg på det stora hela. Här har vi mest kalasat, är helt slut nu ibåde kropp och själ.
Men, tänkte lite, när vi åker ner till ullared, vore det inte billigast att åka dieselbil dvs Berglinds bil. Vill ju gärna betala så lite som möjligt så jag har mer att shoppa för ;o)
Tänkte med packningen också att det kanske blir enklast för oss, annars ska vi packa in i ullared allting, packa ur allting hos dig, packa in det i Berglinds bil och sen hos Berglind packa ur och in i min bil. Blir lite mycket. Åker vi i thereses bil kan vi lägga din packning ytterst så är det bara att packa ur det hos er i kumla och så.. om du hänger med i mitt svammel. Hoppas att du inte tar illa upp av det. Ska förbereda kvällen nu för barnen, ska ut och gå med en kompis sen och se om det kan göra underverk för min huvudvärk.. suck.. hoppas.
Ha en skön söndagskväll.
Kramisar