onsdag 7 oktober 2009

.Fönsterputs

Har haft två killar här idag som har tvättat våra fönster, vilken lyx! Så skönt! Jag kommer aldrig mer att vilja tvätta fönstrena. Det gick så snabbt och smidigt för dem och bra blev det oxå. Våra fönster har nog aldrig varit så rena förut.
Ja det var helt klart värt pengarna =)
Ikväll ska jag iväg och träna lite, känns som om det var ett tag sedan sist, ska bli skönt!
Måste försöka komma igång ordentligt nu så man känner sig piggare och fräschare och förhoppningsvis att jag även kan gå ner ett kilo el två, vilket inte vore så tokigt.
Igår kväll var jag ute och käkade med två goda vänner. Vi hade så trevligt, mkt prat och god mat, kan man begära mer. Var hemma strax innan elva.
Nej, nu ska jag gå ner och städa klart, blev lite smutsigt efter att dem var här och tvättade fönstrena, men det är det värt.

Lite bilder från gårdagen:



















Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer: