onsdag 11 november 2009

.Trött, trött, trött

Ska snart hämta N på dagis. Det känns som om den här dagen bara har rusat fram och jag har inte hunnit med alls det som jag ville göra. Visst, jag har ju fått gjort en del saker, men jag hade velat göra sååå mkt mer. Jag önskar att jag kunde prioritera tiden på ett annat sätt, att jag kunde få sitta i flera timmar och bara göra sådant jag vill göra, som att scrappa lite el så....men, men ibland räcker inte tiden till.
Pratade precis med en kompis så jag och barnen ska dit en stund nu på eftermiddagen. Känns skönt att få komma bort en stund och inte göra ngt särskilt. Känner mig trött, skulle kunna gå och lägga mig och sova, men egentligen är jag nog ganska uttråkad =)
Nej, ska nog gå och ta på oss nu så vi kan hämta skrutt från dagis och sedan åka vidare.
Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdag!

2 kommentarer:

Therese sa...

Om du släpper kraven lite på annat kanske;) Vet ju att du har jättehöga krav på hemmet o så.. Strunta i allt nån dag o gör bara sånt som du vill!
Älskar dig syster!!
Kram

Mrsfunky sa...

Ja jag vet, jag har lite höga krav på allt, men samtidigt har jag svårt att släppa det. Kanske måste det när jag börjar jobba åtminstone.
Älskar dig med! Kram på dig!