fredag 13 november 2009

.Sådan lycka

Fick SMS av en kompis förut som berättade att dem äntligen har fått sin lille prins, en liten kille på nästan 4500 g. Det verkade ha gått bra, men hon blev visst snittad tillslut, precis som jag. Tänk vilken lycka för dem, känslan dem måste känna, efter år av längtan och väntan. Kärleken man känner till barnet redan från första stund går inte att beskriva. Det är ett mirakel, ett underverk!
Ett stort grattis till dig fru Thure och ert lilla mirakel. Önskar er all lycka i framtiden!
Ska bli spännande att få se den lille sedan, mysigt!
Var iväg en stund på eftermiddagen för att fixa lite fredagsmys, så det fick bli ostbollar, enl önskemål från N och pizza. Inte illa inte! Jag tänkte dock vänta med att äta tills killarna är i säng och en har redan lagt sig och nästa är på g. Skönt! Hoppas dem somnar bra ikväll så jag får en skön kväll framför tv:n. Nej, ska gå och göra i ordning stora grabben nu och sedan lägga mig och läsa en godnattsaga med honom. Min lilla prins, han är snart tre år, det är inte klokt!
Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll och en trevlig helg!

Kramar

Inga kommentarer: